DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

EXPOSICIONS

La bellesa efímera


Segons paraules de l’artista, “aquesta mostra va de les formes i dels colors de la natura: de les fulles. Va del cicle de la vida i de tot allò que de vegades no podem copsar. El nom de “Bellesa Efímera” és un encapçalament buscat a consciència per fer-nos reflexionar sobre el fet que acceptem allò efímer en la natura, ens sembla normal i, això no obstant, ens costa molt acceptar la bellesa efímera de la vida.

Informació de l'acte

Divendres 8 de juliol s’inaugura a la sala dels Trinitaris (c/ Font, 43) l’exposició pictòrica de l’artista barcelonina, Anna Ribera, “La bellesa efímera”.

Segons paraules de l’artista, “aquesta mostra va de les formes i dels colors de la natura: de les fulles. Va del cicle de  la vida i de tot allò que de vegades no podem copsar. El nom de “Bellesa Efímera” és un encapçalament buscat a consciència per fer-nos reflexionar sobre el fet que acceptem allò efímer en la natura, ens sembla normal i, això no obstant, ens costa molt acceptar la bellesa efímera de la vida.

Intentem retenir a través d’una pintura, d’una fotografia, aquells instants que voldríem congelar-los en el temps. L’efímer esdevé una imatge, una composició. Sabem que amb el pas del temps un llenç amb un paisatge, un retrat, una emoció, esdevindran efímers en el record i també com a matèria”.

Anna Ribera Subirana, nascuda a Barcelona el 1949, va estudiar procediments pictòrics a l’Escola d’Arts Aplicades i Oficis Artístics “La Llotja” de Barcelona i és llicenciada en Història de l’Art per la Universitat de Barcelona.

Ha participat en diverses fires d’art, concursos i mostres, entre les quals a la Cooperativa Cultural Rocaguinarda, a la Galeria d’Art Blaudemar, al Centre Cívic El Guinardó, al Firart de Vilafranca, al Dona Art de Vilafranca, a l’Acadèmia Mediterrània de Sant Sadurní d’Anoia, a l’Aula de Cultura de Caixa Penedès a Sant Martí Sarroca, a la Sala dPas de l’Escorxador de Vilafranca, a la Galeria Paspartú de Barcelona, i a la Galeria Premiart de Premià de Mar.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Pere de Riudebitlles | 11-09-2026 fins 13-09-2026

10a. edició de Riudelletres

Vilanova i la Geltrú | 11-09-2026

Diada Nacional de Catalunya a Vilanova i la Geltrú

Sant Pere de Ribes | 11-09-2026

Diada Nacional de Catalunya a Sant Pere de Ribes

Vilafranca del Penedès | 10-09-2026 fins 11-09-2026

Diada Nacional de Catalunya a Vilafranca del Penedès

Canyelles | 10-09-2026 fins 13-09-2026

Festa Major Petita de Sant Nicolau

Subirats | 06-09-2026 fins 12-09-2026

Passejades en època de verema

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2026 fins 11-09-2026

Fires i Festes 2026

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.