DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

Sitges Shopping Night


L’associació Sitges Comerç, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sitges, organitza aquest esdeveniment que tindrà com a eix temàtic la pel·lícula de Tim Burton. Les botigues de la vila obriran fins a les 12 de la nit.

Informació de l'acte

La Shopping Night torna a Sitges el proper 30 de juliol. L’associació Sitges Comerç, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sitges, organitza aquest esdeveniment que comptarà amb la participació de 40 establiments amb l’objectiu de potenciar el comerç local combinant compres, música i gastronomia. Aquesta edició de la Sitges Shopping Night tindrà com a eix temàtic la pel·lícula ‘Alice in Wonderland’ (‘Alicia en el País de las Maravillas’) de Tim Burton.

El regidor de Promoció Econòmica, Guillem Escolà, destaca que “recuperem aquest esdeveniment en el marc de les accions per promocionar el nostre comerç, un comerç de proximitat i singular”.

El tret de sortida de l’esdeveniment serà a les 18 h amb una batucada que recorrerà els carrers principals del centre de Sitges i que estaran ambientats amb música. A partir de les 20 h, començarà una sessió la DJ Naara Comabella al Cap de la Vila.

Les botigues participants obriran fins a les fins a les 12 h de la mitjanit, hora en què conclourà la Shopping Night.

Per cada 15€ de compra s’obtindrà una carta de la pel·lícula ‘Alice in Wonderland’. Quan s’hagin aconseguit 4 cartes, caldrà trobar un dels personatges de la pel·lícula i demanar un ‘sobre sorpresa’ que contindrà diversos premis facilitats per l’organització. Entre els premis, hi ha 10 xecs de 100€ gentilesa de Sitges Comerç per utilitzar a les botigues participants; pernoctacions a hotels de la vila; visites al Centre d'Interpretació de la Malvasia (CIM); sopars; cocktails; descomptes i moltes sorpreses més. Els 4 personatges de la pel·lícula ‘Alice in Wonderland’ estaran ubicats a la plaça de l’Ajuntament, al Carrer Jesús, al Carrer Sant Francesc i al Carrer Parellades.

Els establiments participants es podran identificar per una catifa de quadres a l’exterior i una làmpada de peu amb un cor.

Aquesta nova Sitges Shopping Night serà una nit especialment dissenyada perquè la clientela gaudeixi d’una experiència de compra singular i diferent a qualsevol altre dia.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

El Vendrell | 01-01-2026

Gran Festa de Cap d’Any 2026

Vilanova i la Geltrú | 25-12-2025 fins 06-01-2026

Els Pastorets

Vilafranca del Penedès | 25-12-2025 fins 03-01-2026

Quinto de Nadal de la Gueralda

Vilanova i la Geltrú | 25-12-2025 fins 01-01-2026

Retaule de Nadal

Avinyonet del Penedès | 21-12-2025 fins 04-01-2026

Pessebre Vivent Parlat de Les Gunyoles

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

Barcelona | 16-12-2025 fins 02-01-2026

Diciembre contemporáneo

Sitges | 15-12-2025 fins 03-01-2026

Un poema per Nadal

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilafranca del Penedès | 06-12-2025 fins 11-01-2026

Exposició de Pessebres

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades

Vilafranca del Penedès | 22-11-2025 fins 02-01-2026

GLOPS Biennal d’Art Jove
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.