DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Festival de Música a les vinyes: LLUM


El nucli medieval de Torre-ramona acomiadarà el Festival de Música a les vinyes amb l’espectacle LLUM, un concert de la Cobla Marinada i la veu del cantaor Pere Martínez. Després de l’exitós i màgic concert del Manel Fortià, Marc Miralta i Xavi Torres que va entusiasmar al públic amb un recital de jazz amb temes propis i versions de Claro de luna i Els tres tambors, una autèntica delícia!

Informació de l'acte

El pròxim dissabte 30 de juliol a les 22.30h, la Cobla Marinada amb la direcció de Vicens Martín, més la veu del cantaor, Pere Martínez, ens oferiran LLUM, cançons, poemes i lluita. Un recull de cançons i poemes musicats que representen la lluita dels pobles. Un viatge on la foscor esdevindrà llum a través del flamenc i el jazz. La força expressiva de Pere Martínez, la potència de la Cobla Marinada a partir dels arranjaments del director musical Vicens Martín ens transportaran a un món ple d’emocions.

Abans de l’inici dels concerts, els espectadors podran veure l’exposició de Pujolboira i Bergsrud: L’heretat dels mites Greco-Romans. I després de l’actuació, davant la Confraria del Cava Sant Sadurní,  els assistents degustaran el tradicional maridatge de vi escumós elaborat a Subirats i Préssec d’Ordal.

Venda d’entrades al web entrapòlis.com. En cas que quedin localitats disponibles, el dia del concert s’habilitarà un punt de venda d’entrades a taquilla. L’Ajuntament de Subirats organitza el Festival Música a les vinyes amb el suport de la Diputació de Barcelona.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

El Vendrell | 26-06-2026

Primer festival de drons a Coma-ruga

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Sitges | 23-06-2026 fins 28-06-2026

Correllengua de Sitges 2026

Vilafranca del Penedès | 16-06-2026 fins 04-07-2026

L'Alt Penedès amb els drets del col·lectiu LGTBIQ+

Sant Pere de Ribes | 13-06-2026 fins 27-06-2026

Festa Major de Sant Joan 2026

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal

Vilafranca del Penedès | 30-05-2026 fins 28-06-2026

La paraula i la violència

Vilanova i la Geltrú | 15-05-2026 fins 28-06-2026

La fàbrica transparent
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.