DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Presentació del llibre "Notes històriques sobre Cal Berger-Balaguer"


Coincidint amb la setmana de la 5a edició d'Obrim Vilafranca, la Fundació Pinnae us convida a la Presentació del llibre "Notes històriques sobre Cal Berger-Balaguer", la casa Elies Valero de Vilafranca del Penedès, a càrrec de l'historiador Joan Solé Bordes.

Informació de l'acte

Recull la història d'un dels edificis més emblemàtics de Vilafranca del Penedès, un edifici modernista situat a la Rambla Nostra Senyora número 6, en ple centre de la vila, envoltat de vida social i de l'activitat econòmica pròpia d'una ciutat dinàmica, emprenedora, però també socialment compromesa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

El Vendrell | 16-09-2025 fins 05-10-2025

Festes de la Gent Gran del Vendrell

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.