PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
La senyora Amèlia, una professora de cant, rep a casa seva un home jove que vol millorar la seva tècnica vocal per cantar al memorial de la seva mare, morta recentment. Ben aviat descobrim que la cançó triada, L'oreneta, té un significat especial per als dos personatges, que aniran desgranant detalls del seu passat.
Fitxa artística:
Autoria: Guillem Clua
Direcció: Josep Maria Mestres
Intèrpretació: Emma Vilarasau i Dafnis Balduz
Escenografia: Alessio Meloni
Data: 12/01/2023
Hora: 20h
Lloc: Teatre Cal Bolet
Gènere: Teatre
Preu anticipada: 24€ - 22€ - 18€
Preu taquilla: 26€ - 24€ -20€
Aforament: 386
Durada: 90 minuts
(Fotografia: David Ruano)
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT