PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
La iniciativa va començar l’any 2021 i aquesta serà la tercera vegada que té lloc. En cada ocasió s’ha convidat a elaboradors diferents per oferir una activitat diferent. El proper dissabte 8 d’octubre la Mar Capdevila, d’Enlaire Vins i en Ferran Mulet, de Mulet Viticultors seran els encarregats de liderar l’activitat
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT