PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
La darrera edició del Mercat d’Antiguitats va tenir lloc el darrer cap de setmana de setembre en el marc de FirAnoia, i en aquella ocasió els expositors es van instal·lar al Parc de l’Estació Vella. Aquest diumenge, però, retornen al seu emplaçament habitual: al Passeig Verdaguer entre els carrers Sant Magí i Sant Vicenç, en format a doble banda. L’horari també serà l’habitual: diumenge de 9h del matí a 14h del migdia.
La propera edició del Mercat d’Antiguitats, que tindrà lloc el darrer diumenge de novembre, serà l’última de l’any 2022. Així doncs, als amants de les antiguitats i del col·leccionisme d’arreu del país els queden només dues cites al calendari d’enguany per assistir a Igualada per vendre, per comprar o per fer intercanvi de material.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT