EXPOSICIONS
PUBLICITAT
El proper dia 24 de novembre a les 19.00h, l’artista Màrius Via inaugurarà l’exposició “60 Anys entre Llapis i Pinzells” a l’Espai Cultural Fòrum Berger, una mostra antològica del seu fons d’art particular que ha treballat durant els darrers 60 anys. Els seus treballs son un homenatge a l’àmplia trajectòria en la seva activitat cultural i artística.
A banda de les aquarel·les l’exposició també mostrarà alguns dels treballs realitzats en altres tècniques i estils que ha anat adquirint a través dels anys, llapis, carbó, cretes, tintes, oli, etc. Així doncs sempre ha sintonitzat de manera especial amb el món de les arts.
L’exposició és oberta a tothom i d’accés lliure fins al 8 de gener en l’horari habitual de l’espai de dijous a dissabte de 18h a 20h. Diumenges i festius de 12h a 14h i de 18h a 20h.
Vilanova i la Geltrú | 10-07-2025 fins 13-07-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025
PUBLICITAT