TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
Prenent el film de Bob Fosse, All that jazz, com a principal referent, l'espectacle és un retrat autobiogràfic de l'autor i de la seva mort professional, dividit en tres grans actes com a símbol de les tres grans etapes d'un procés de realització d'un espectacle: l'audició, la creació i la funció. El treball de Pere Faura es caracteritza per l'apropiació d'elements de la cultura pop, com ara l'striptease, la disco i els musicals.
FITXA ARTÍSTICA
Concepte, direcció i coreografia: Pere Faura
Ajudantia coreogràfica: Claudia SolWat
Ajudantia de direcció: Anna Serrano
Interpretació: Odo Cabot, Montse Colomé, Raffaella Crapio, Mario García Saez, Júlia Irango, Anamaria Klajnescek, Gloria March, Victor Pérez Armero i Toni Viñals
Col·laboració especial: Francesc Orella
Composició, direcció musical: Aurora Bauzà i Pere Jou (Telemann Rec.)
Text: Pere Faura i Marc Angelet
Producció dins el projecte Cèl·lula#2 del Mercat de les Flors, projecte amb col·laboració de la Fundació Banc de Sabadell, amb coproducció de La Diürna i Grec Festival de Barcelona.
GÈNERE: dansa pop, disco.
DURADA: 100'
EDAT RECOMANADA: a partir de 12 anys.
WEB: perefaura.com
PREU: 16€ platea i llotges centrals, 14€ llotges laterals i 10€ galliner. Consulteu descomptes i paquets. TARIFA ESPECIAL: Escena en colla!
VENDA: a partir del 4 de febrer. Dins d'un paquet, a partir de les 11h i entrades a partir de les 17h. Al web i taquilles del Teatre Principal.
El Vendrell | 10-05-2025 fins 17-05-2025
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT