DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

Caminada solidària a Sant Miquel d'Olèrdola


Enguany tornarem a pujar al Castell d'Olèrdola per recordar el petit Pol que ens va deixar ara farà set anys i en homenatge a la seva valentia, a la seva força i al seu llegat de vida.

Informació de l'acte

La caminada solidària servirà per sensibilitzar i recaptar fons per al laboratori d’investigació del càncer infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu.
 
La trobada serà el diumenge 26 de març a les 9:30 a Sant Miquel d'Olèrdola, davant del restaurant El Conill.
 
Es proposa un itinerari circular des de Sant Miquel, amb opció de passar pel castell d’Olèrdola (10km) o pel fondo de la Seguera (8Km). En finalitzar hi haurà un vermut amenitzat pel grup Roc Puig.
 
Inscripcions: Caminada + Vermut 15€ (de franc per als menors de 10 anys).
També es poden fer aportacions fila zer0.
https://entradium.com/events/caminem-per-tu-pol-08734-sant-miquel-d-olerdola-barcelona
 
Us animem a participar-hi perquè el càncer infantil és molt diferent al dels adults. No es pot prevenir i la recerca és l’única via per poder avançar. L’Hospital Sant Joan de Déu disposa d’un laboratori d’investigació format per un equip de més de 30 professionals. Més del 70% del seu pressupost depèn de les donacions privades d’entitats, persones solidàries i esdeveniments solidaris com aquest. Volem que aquesta caminada sigui un homenatge a tots els nens que han lluitat i que ara no hi són, als que estan lluitant, i als que en un futur hauran de lluitar.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.