PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Com és de costum, comptarà amb els dos passos, el de Nuestro Padre Jesús de las Penas i el de Nuestra Señora del Consuelo, acompanyats per l'Agrupació Musical Virgen del Consuelo (pròpia de l’Hermandad) i per la Banda Municipal de Música d’Alcanar, respectivament. Aquesta última formació musical s’estrena amb la confraria vendrellenca.
Aproximadament 80 natzarens seran els que formaran les files de la confraria d’estil sevillà. La processó, després de sortir a la plaça Vella, seguirà pels carrers del Peix, Prat de la Riba, La Rambla, Otó Ferrer, carretera del Doctor Robert, Cafès, Montserrat, Sant Magí, U d’octubre, Andreu Nin, Progrés, plaça del Centre, Àngel Guimerà, plaça Nova, Alt, Garrofes, plaça de les Garrofes, Racó, Llibertat, Muralla, Carnisseria, Sant Jordi, avinguda de Catalunya, pont de França, Quatre Fonts, Portal, Cometa, Mar i arribant, de nou, a la plaça Vella. La processó de l’Hermandad del Diumenge de Rams se celebra a la capital del Baix Penedès des del 1991.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT