PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
De moment han confirmat participació a les Caramelles les quatre colles que van participar l’any passat, la Societat Coral El Penedès, la coral del Casal d'Avis del Tívoli, l'Agrupament Escolta Pere II i Santa Maria de Foix i el grup Tornavisos i se n’han afegit dues de noves, l’Agrupament Escolta La Canadenca i el MIV. Aquests grups oferiran tradició i noves tendències, amb caramelles típiques, adaptacions de temes coneguts i cançons amb temàtica local.
Si algun altre grup o colla s’hi vol afegir, pot fer-ho enviant un correu electrònic a l’adreça cultura@vilafranca.org indicant el nom del grup, telèfon i correu de contacte i nombre aproximat de persones participants.
En cas de pluja l’acte se celebrarà a la capella de Sant Joan.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT