PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
Així, per un costat tenim els escacs que és un joc on dos exèrcits s'enfronten desplegant les seves quatre forces militars diferents, mentre que, per l’altre, hi ha el Go que és el joc d'envoltar on es disputa un territori comú que s'ha de tancar mitjançant pedres que són totes iguals.
En el decurs de la xerrada, explicarem les principals diferències que defineixen aquestes dues cultures a través d'aquests dos jocs seguint quatre eixos: la realitat, el temps, el poder i el canvi social alhora que presentarem una sèrie de conclusions per a la posterior reflexió.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT