PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
La periodista Imma Pulido i Ortega serà l'encarregada de moderar el debat que tindrà la participació de les persones caps de llista de les quatre candidatures que concorren en aquestes eleccions: Joan Olivella i Cruset (Foment Martinet), Ramon Carbó i Vert (Junts per Sant Martí Sarroca), Albet Tort i Pugibet (Movem Sant Martí) i Sònia Jansà i Armando (Esquerra Republicana de Catalunya).
En aquest mandat 2019-2023 que està a punt d'acabar, l'Ajuntament martinenc ha tingut representades cinc formacions polítiques: Foment Martinenc (3 regidors), Junts per Sant Martí (3 regidors), Movem Sant Martí (2 regidors), Esquerra Republicana (2 regidors) i la CUP (1 regidor). El govern municipal està format per l'aliança entre Foment Martinenc, Esquerra Republicana i la CUP, amb un total de sis regidors, mentre que Junts per Sant Martí i Movem Sant Martí, amb un total de cinc regidors, estan a l'oposició.
La CUP ha renunciat a participar en la pròxima contesa electoral després de 12 anys de presència en el consistori martinenc i fins i tot haver ostentat l'Alcaldia durant gairebé tres anys, en el mandat 2015-2019.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT