DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Conte va! Va de Contes


Aquest cap de setmana, 13 i 14 de maig, se celebra a Vilanova i la Geltrú la desena edició de la Fira Conte va! Va de contes. La primera fira dedicada al món de la literatura infantil organitzada a Vilanova i la Geltrú, té com a objectiu promoure l'oferta cultural a la ciutat, entre els infants, joves i adults interessats a gaudir d'una jornada dedicada als contes en tots els seus vessants, ja sigui l'escriptura, la lectura, la il·lustració o la música...

Informació de l'acte

El centre neuràlgic de la fira és la plaça de les Neus i el carrer de Sant Pere, però també s'han programat activitats a les biblioteques, a l'Auditori Eduard Toldrà i a La Sala.

El gruix de les activitats programades al voltant de la fira són gratuïtes i estan relacionades amb el món dels contes, com ara tallers, mostres il·lustratives, lectura de contes, exposicions o la venda de llibres i articles relacionats.

Espectacle Saltironets, a l'Auditori Eduard Toldrà

Diumenge 14 de maig a les 12 del migdia es farà a l'Auditori Eduard Toldrà la representació del conte Saltironets. Una obra narrada, musicada i ballada per les artistes vilanovines Montse Panero, Belén Cabanes, i Elisabet Raspall. L'espectacle es farà en llengua de signes. Les entrades es poden adquirir al preu de 8 €

Mostra d'il·lustracions al Centre d'Art Contemporani La Sala

Del 12 al 18 de maig es pot visitar al Centre d'Art Contemporani La Sala la Mostra d'il·lustracions d'artistes que han passat per la Fira Conte Va! Va de contes durant aquests 10 anys d'història. L'exposició gira entorn de la fantasia i l'imaginari que conformen els elements comuns dels contes infantils. Es pot visitar de dimarts a divendres de 18 a 20 hores, els dissabtes d'11 a 14 i de 17 a 20 hores, i diumenges d'11 a 14 hores.

La Fira "Conte va! Va de Contes” també promou, durant tot el curs escolar, un concurs de contes que s'organitza a través de les escoles de la ciutat, i que compta amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics del Garraf. El veredicte es farà públic aquest cap de setmana i els guanyadors obtindran com a premi un lot de llibres.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sitges | 19-03-2026 fins 22-03-2026

Festival Internacional de Patchwork

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.