ALTRES
PUBLICITAT
“Lectures per a l’Ángel” pretén ser una cita oberta a totes les persones que vulguin llegir en veu alta textos dedicats a l’Ángel Camino i que pensen que a l’Ángel li hagués agradat escoltar. L’artista era, a banda d’un gran escultor i gravador, un gran lector i tota la seva obra escultòrica i gràfica està travessada per la paraula escrita.
“Lectures per a l’Ángel” vol ser un espai de trobada literària oberta a tothom i un lloc de record per l’amic estimat i la seva obra.
L’exposició “La paraula, la matèria, el somni”, inaugurada el 27 de maig de 2022, és un recull de peces escultòriques que es van instal·lar al voltant del pati del Claustre de Sant Francesc i que, cadascuna d’aquestes peces va ser escollida per l’artista amb la tria prèvia d’un poema. Les peces triades mai no havien exposades a Vilafranca. Poesia i escultura dialoguen entre elles i propicien al visitant un espai per al pensament i el somni. I així serà com aquest divendres, envoltats per aquesta magnífica exposició tindrà lloc l’acte “Lectures per a l’Ángel”.
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT