PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
La Nit de Màgia de la Festa Major, el Concurs de Tir amb Arc - Tirada Americana, un sopar de germanor, una exhibició de ball dels grups Latin Dance i Sevillanes, la ballada de lluïment i lectura dels versos satírics de la Colla de Dimonis Infantils d'Olivella, la tradicional cercavila, una ballada de sardanes i vermut amb la Cobla Contemporània i molt més. Dissabte 29 i diumenge 30 de juliol, hi haurà servei de bar amb el restaurant l'Artiga i els food-trucks Dos Boludos i Sendero.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT