PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
L'obra busseja al voltant del fracàs com un valor, com un lloc a afirmar, centrat en la figura de l'alumna repetidora i la seva contra-cara inevitable: el lloc des d'on s'examina, l'avaluador, el qual pateix, també fins al fracàs, el mandat del saber. L'examen comporta els seus tòpics, els seus relats i la seva forma representativa.
Llavors serà la pròpia obra, a l'anar-se desenvolupant i trastocant les relacions de poder, on l'examinat semblarà, per moments, que en sap més que l'examinadora. O, dit d'una altra manera, que ningú sap massa res de res. La mirada de la peça es focalitza en els personatges i els seus vincles, uns personatges subalternes que no tenen veu i que estan travessades per l'opressió de classe.
FITXA ARTÍSTICA
Direcció i dramatúrgia: Sergio Boris.
Ajudant de direcció: Carolina André
Interpretació: Eric Balbàs, Maria Hernández, Sebastián Mogordoy, Cristina Mariño i David Teixidó.
Producció: Júlia Simó.
Cooproductors: Cassandra Projectes Artístics, Silencio de Negras, El Eje y Temporada Alta.
GÈNERE: teatre.
DURADA: 90'
PREUS: 16€ Platea i llotges centrals, 14€ Llotges laterals i 10€ Galliner.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT