PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
L'acte s'iniciarà a les 12 del migdia, al pati del local dels Falcons, amenitzat amb música en català i un vermut amb begudes i pica-pica, tot seguit a les dues del migdia servirem la paella de carn o de verdures i dinarem a l'interior del local dels Falcons. El preu del dinar és de 13 € i es poden comprar els tiquets a la botiga de Vilafranca, Foto Penedès, al carrer Santa Maria o el mateix dia o també es pot reservar els tiquets al correu electrònic info@imprescindiblesmh.cat, les places pel dinar són limitades.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT