DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Presentació i col·loqui: De Pequín a Barcelona en tren


El pròxim dimecres 25 d’octubre, a 2/4 de 8 de la tarda a la seu d’Òmnium de l’Alt Penedès (c/ Banys 11 de Vilafranca) Josep Cols presentarà la seva experiència en el viatge que va fer l’estiu del 2019, totalment en tren, des de Pequín fins a Barcelona.

Informació de l'acte

Serà una presentació de tot el recorregut per les diferents xarxes ferroviàries, de la Xina, Mongòlia i el Transsiberià, fins a arribar a la xarxa europea via Bielorússia i Polònia, acabant el recorregut i el viatge a l’estació de Sants a Barcelona. Cols compartirà anècdotes i situacions viscudes en tot el viatge, explicarà com va copsar el pas de les diferents cultures i territoris en un recorregut que va d’Orient fins a la Mediterrània.

En acabar hi haurà coca i cava per a tots els assistents i es podrà compartir petits detalls de l'experiència.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Pere de Riudebitlles | 11-09-2026 fins 13-09-2026

10a. edició de Riudelletres

Canyelles | 10-09-2026 fins 13-09-2026

Festa Major Petita de Sant Nicolau

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.