PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Programa d’activitats
De 12 a 13h
Obrim amb la selecció de música afrocubana del Dj George Dread.
De 13 a 14h
Taller de ball i música afrocubana per a famílies.
De 14 a 16:30h
Botifarrada popular.
De 18:30 a 19:30h
Tornem a arrancar amb la selecció de música afrocubana del Dj George Dread.
De 19:30 a 21h
Concert del Septet Tradición cariñosa.
La nova formació de Barbarito Sánchez, el gran mestre de la música cubana, ens transporta als ritmes caribenys amb el talent i l’alegria que el caracteritza. Una selecció acurada i seductora de música tradicional cubana, salsa, latin jazz i bossa.
* Espais permanents a la plaça de la Vila Exposició de carrer sobre l’agermanament. Bar i terrassa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT