PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Riudebitlles és un poble de tradició industrial paperera des del segle XVIII. Aquesta indústria ha anat evolucionant i actualment, a més de paper i cartró ondulat, s’ha desenvolupat en el seu entorn la fabricació d’embalatges i capses.
Apel·lant a aquesta tradició i a la indústria encara viva, el col·lectiu d’artistes presenta una mostra de taüts, fabricats amb cartró ondulat, i reivindica aquest producte totalment marginat pels lobbies de la mort.
Taüts de cartró: econòmics i sostenibles, respectuosos amb el medi ambient i alhora proscrits pel gran exclusiu negoci de la mort.
Taüts de mida real, fets exclusivament perquè els artistes hi puguin intervenir.
L’exposició té lloc al restaurat i empaperat molí de cal Xerta, del 31 d’octubre al 25 de novembre de 2023.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT