EXCURSIONS, SORTIDES
PUBLICITAT
Cal dur aigua, esmorzar i calçat adequat per caminar, també és recomanable dur pals o bastó. La sortida matinal és gratuïta i oberta a tothom, la dificultat és mitjana o fàcil, el desplaçament el farem en cotxes particulars fins a l'inici de la caminada i es demana puntualitat.
Aquesta caminada circular d'uns 9 quilòmetres, passa per diferents espais protegits per la nidificació i preservació d'aus d'especial protecció i es tracta d'un congost de gran bellesa natural en el que pel seu interior hi discorre la riera de Begues. En les seves cingleres hi nidifiquen diferents espècies d'aus, com el Duc, el rapinyaire nocturn més gran d'Europa. El pas per aquesta zona està regulat, prohibint el seu ús depenent de l'època de l'any.
La caminada segueix un petit tram del Camí Ral de Barcelona a Tarragona, el qual passa per l'antic Hospital d'Olesa de Bonesvalls i anteriorment havia sigut una via romana coneguda com a Via Narbonense, una branca de la Via Augusta.
PUBLICITAT