DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Novembre Cultural Torrelavit


Aquest cap de setmana se celebra a Torrelavit el Novembre Cultural amb dues activitats destinades a públics diferents.

Informació de l'acte

Dissabte a les 18h hi haurà una activitat de narració per públic adult a càrrec de Sandra Rossi i l'espectacle 'Los Jardines de Dionisio' en què coneixerem diverses històries relacionades amb les vinyes, el raïm i la seva gent.

Diumenge a les 18h serà el torn de la companyia Sàndal Produccions que ens presentaran 'El Bosc', una espectacle de titelles per a tots els públics on els protagonistes són els animals. Les entrades dels dos espectacles són gratuïtes.

El diumenge al matí els diferents municipis del Camí del Riu han organitzat una caminada que sortirà de dos punts diferents: St Sadurní i Mediona i que finalitzarà a Torrelavit amb un dinar popular. Hi haurà servei de transport per tornar als punts d'origen. Per participar al dinar cadascú s'ha d'inscriure al seu  municipi  o bé a través del següent link.

El proper dimarts dins dels actes organitzats en motiu de la setmana europea de prevenció de residus s'ha organitzat un Scape room al Casal de Cultura sota el nom 'Escapem dels plàstics'.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 30-06-2026

Com gestionem les Festes Majors al Penedès?

Vilafranca del Penedès | 30-06-2026

Malestars emocionals i salut mental en adolescents i joves

Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026

Exposició col·lectiva de pintura – Pintors de Baix a Mar

Sitges | 27-06-2026 fins 13-07-2026

"Natura" de 7deSitges

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Vilafranca del Penedès | 16-06-2026 fins 04-07-2026

L'Alt Penedès amb els drets del col·lectiu LGTBIQ+

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal

Igualada | 03-06-2026 fins 04-07-2026

Tasta’m, la proposta enogastronomica de Fira Igualada
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.