DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Festival del xató de Vilanova i la Geltrú


Aquest diumenge 26 de novembre, marca el començament de la nova temporada de la Ruta del Xató amb l’esperat Festival del Xató de Vilanova i la Geltrú. L’esdeveniment tindrà lloc al Mercat del Mar, una jornada plena d’activitats per a tota la família.

Informació de l'acte

Entre les propostes destacades, destaquen el XXVI Concurs Nacional de Xató Pere Tàpias, on els amants d’aquest plat poden mostrar les seves habilitats culinàries. El concurs ofereix als participants l’oportunitat de ser investits com a Mestre Xatonaire, amb premis atractius com 150 € per al primer premi.

A més del concurs, el Festival del Xató de Vilanova i la Geltrú inclourà música en viu, i un mercadet de degustació i venda de productes de proximitat. Els visitants també podran gaudir d’un menú de xató acompanyat dles millors vins de la DO Penedès.

Aquest esdeveniment tan esperat forma part de la Ruta del Xató, una iniciativa que uneix les comarques de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf al voltant d’un plat comú, el deliciós Xató. Amb la seva combinació única de sabors, el Festival promet ser una experiència inoblidable per als amants de la gastronomia i una oportunitat per celebrar la riquesa culinària d’aquesta regió.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

La Bisbal del Penedès | 12-09-2026

I Fira Animalista Tarracodogs

Sant Pere de Riudebitlles | 11-09-2026 fins 13-09-2026

10a. edició de Riudelletres

Canyelles | 10-09-2026 fins 13-09-2026

Festa Major Petita de Sant Nicolau

Subirats | 06-09-2026 fins 12-09-2026

Passejades en època de verema

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.