Vegueria del Penedès

ACTIVITATS ESPORTIVES

Tot preparat a Sant Pere de Ribes per a l'arribada de Ses Majestats els Reis Mags d'Orient


Enguany a les cavalcades del municipi s’habilitaran espais inclusius per a infants PAS i TEA.

Informació de l'acte

El dijous 4 de gener el patge Gaudí s’instal·larà al patí interior de l’edifici de la Vinya d’en Petaca a les Roquetes, de 17h a 20h, per tal que els infants puguin entregar les seves cartes. Es tracta d’una activitat organitzada per l’Associació de Festes Populars de les Roquetes, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes.
 
El municipi tindrà dues cavalcades, una a les Roquetes i l’altre, a Ribes, per rebre la visita de Ses Majestats els Reis d’Orient.
 
La de les Roquetes s’iniciarà a les 19h i sortirà des de la plaça de la Vinya d’en Petaca per continuar pels carrers Pau Claris, de Miquel Servet, de Sagunt, l’avinguda de Cid Campeador, el carrer d’Eugeni d’Ors, les avingudes de Catalunya i Mas d’en Serra, els carrers Múrcia, Almogàvers, plaça Ramon Mir, per tornar a l’avinguda de Catalunya i continuar pels carrers Foix, Miquel Àngel, Velázquez, Ortega i Gasset fins arribar als locals de les entitats. Abans de començar la cavalcada, a les 18.45h, l’alcaldessa de Sant Pere de Ribes, Abigail Garrido, farà l’acte d’entrega de claus als Reis Mags al balcó de l’edifici de la Vinya d’en Petaca.
 
La cavalcada de Ribes començarà a les 19h des de la carretera d’Olivella amb carrer Palou, passant després pel carrer del Pi, places del Centre, de la Vila i de la Font i continuant pels carrers Major, Balmes, d’Eduard Maristany, plaça de l’Església, plaça Marcer, carrer Nou, carretera de Sitges i tornarà cap a la plaça de la Vila, on es farà el discurs, que està previst a les 21h aproximadament, i a continuació tindrà lloc la recepció reial a la Casa de la Vila.
 
A Ribes, el 5 de gener, aquests infants tindran prioritat a l’hora de fer l’entrega de cartes un cop finalitzada la cavalcada, sobre les 21h aproximadament. L’accés es farà per la sala Josep-Lluís Palacios de la Casa de la Vila. A les Roquetes, el dijous 4 de gener, durant la visita del patge reial al pati interior de l’edifici de la Vinya d’en Petaca, aquests infants podran entregar les seves cartes entre les 17h i les 18h.
 
El divendres 5 de gener s’habilitarà també un espai silenciós on es farà una recepció per a aquestes persones amb la intenció de crear l’espai i el moment adients per tal que puguin saludar i ser rebudes per Ses Majestats els Reis Mags d’Orient. Aquesta recepció tindrà lloc de 18.15h a 18.30h, abans de l’acte d’entrega de claus que es realitzarà des del balcó.

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 06-05-2025

Decidir abans: el Document de Voluntats Anticipades

Vilanova i la Geltrú | 05-05-2025 fins 09-05-2025

Mapadeball: Correspondències

Vilanova i la Geltrú | 05-05-2025 fins 09-05-2025

Mapadeball: Correspondències

Sant Pere de Ribes | 02-05-2025 fins 16-05-2025

Presentació del 15è aniversari del Monocicle

Sant Sadurní d'Anoia | 02-05-2025 fins 16-05-2025

17a edició del Festival Poesia a les Caves

Sitges | 26-04-2025 fins 31-05-2025

Tropicalia Mediterrània

Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025

Virgo Serena – Fotografies inèdites de la Mare de Déu de Montserrat

Sitges | 25-04-2025 fins 11-05-2025

Ressons de llum i esperança

Vilanova i la Geltrú | 25-04-2025 fins 09-05-2025

Primavera Ambiental al Barri de Mar

Avinyonet del Penedès | 11-04-2025 fins 31-05-2025

Microvi 2025

Avinyonet del Penedès | 11-04-2025 fins 11-05-2025

Exposició de pintures amb materials aprofitats

Font-rubí | 25-01-2025 fins 24-05-2025

XXVIè Cicle de Cava Jazz
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.