DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Benvingut Petit-Benvinguda Família


El certamen Benvingut Petit- Benvinguda Família torna aquesta primavera a Canyelles amb un ampli programa d’activitats per a tota la família i amb l’actuació destacada de la cantant Dàmaris Gelabert.

Informació de l'acte

Durant tot el matí, la plaça del Casal s'omple d'activitat amb un bon grapat d'activitat i propostes per a tota la família: una fira amb productes de puericultura, moda infantil, joguines, llibres infantils, ous de pasqua de xocolata, tallers i més propostes.

En aquesta edició destaca especialment l'actuació de la cantant Dàmaris Gelabert, a partir de les 11 hores a la Plaça del Casal, i la segona edició l’activitat ‘A la recerca dels ous de Pasqua i la Llebre Trapella’.

A LA RECERCA DELS OUS DE PASQUA I LA LLEBRE TRAPELLA

Entre les activitats programades, hi ha la segona edició de la proposta  ‘A la recerca dels Ous de Pasqua i la Llebre Trapella’, una gimcana familiar en què els participants hauran de seguir un recorregut per trobar un total de 13 ous (6 reals i 7 virtuals) que s’han amagat pel poble. Tindran un mapa amb indicacions i pistes  que hauran de seguir per anar trobant-los i apuntant el seu color.

Si en l'edició passada la Llebre Trapella va amagar els ous per les muntanyes del poble, en aquesta ocasió ho ha fet pels carrers del poble. Caldrà ajudar la seva amiga, la Tortuga Poruga a trobar-los.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 19-09-2025 fins 12-10-2025

El pinyol o l’art de perdre cada dia

Vilanova i la Geltrú | 19-09-2025

La mobilitat a debat

Vilanova i la Geltrú | 17-09-2025 fins 15-10-2025

Iniciació a la fotografia amb la teva càmera

El Vendrell | 16-09-2025 fins 05-10-2025

Festes de la Gent Gran del Vendrell

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.