TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
Aquesta obra, que reflecteix la vida acomodada de primers del segle passat, amb enganys i doble moral, els Inestables l’han passada pel sedàs i l’han feta una mica més desenfadada i, sobretot, desdramatitzada.
Autor: Àngel Guimerà
Direcció: Pep Vinyes
Ajudant de direcció: Anna Urpí
Intèrprets: Aura Garí, Enric Batlle, Àngels Navarro, Joan Ferré, Carles Guasch, Mònica Tutusaus, Ester Miret, Hermini Caballero, Àngel Aunión i Salvador Rovira
Maquillatge: Àngels Navarro i M. Antònia Lambea
Perruqueria: Montse López
So i efectes: Nil Vinyes
Disseny escenografia: Jordi Mercadé “Brico”
Fotografia: Josep Manel Callizo
Companyia: Grup de Teatre Inestable del Vendrell
Per aquesta obra teatral es segueix apostant pel servei Cangur de Temporada: un taller artístic infantil mentre l'adult gaudeix del teatre. Un servei gratuït dins del mateix teatre per als infants de 5 a 12 anys de les famílies assistents. S'hi realitzarà activitat teatral per endinsar-se al món del teatre.
Al comprar l'entrada, cal enviar un correu a igualtat@elvendrell.net o trucar al 636801149.
Les entrades estan numerades i es poden adquirir a www.temporada.cat. Les persones interessades també les poden comprar de forma presencial, a la recepció de l'EMMPAC, aquest divendres, de 10 h a 13 h, o bé a taquilla, una hora abans de la representació, sempre i quan l’aforament així ho permeti.
Per a més informació poden adreçar-se al telèfon 689 26 97 67 o a l’adreça electrònica hola@temporada.cat
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT