MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Un espectacle que abraçarà les essències del cant i del vi, però que tindrà molts ingredients complementaris, esquetxos teatrals i col·laboracions sonades. La compra d’una localitat inclou, pels adults, una copa de cava de benvinguda i copa commemorativa de regal.
En el post-espectacle de divendres podreu gaudir -al marge del concert- d'un espai de restauració on també se serviran vins i caves de l'Agrícola. La gent de Jamaicat, en estricte vinil, amenitzarà la festa fins entrada la nit.
L’espectacle només tindrà dues sessions: el divendres 17 de maig a les 20:15 i el diumenge a les 19:00 h; i en ambdós casos l’aforament és limitat.
Les entrades ja estan a la venda al web www.entrapolis.com/entradas/gotim-experience També podreu aconseguir entrades físiques a la botiga de Ca l’Estudiant, a Llorenç del Penedès.
La Societat Coral El Gotim la formen un grup de 37 coristes de Llorenç del Penedès i rodalia. El gotim -un penjoll de raïm d’escassos grans- penja dels sarments i fa d’emblema d’aquesta formació. El seu repertori té els seus fonaments en les sardanes i la cançó de taverna. La cantada de Caramelles és la raó de ser d’aquest projecte, però també han actutat en diversos indrets de Catalunya o País Vasc, en aquests profitosos 10 anys d’existència.
Vilafranca del Penedès | 10-05-2025
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT