PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
En acabar el concert, per arrodonir l’inici del festival, s’oferirà als assistents el maridatge de Cava i Préssec d’Ordal.
El primer dels dos concerts que es faran a Torre-ramona serà el dissabte 20 de juliol, dins del recinte emmurallat del Palau Gralla, amb el pianista Carles Marigó, acompanyat per Ismael Alcina, David Domínguez i Manu Sabaté, que portaran a l’escenari la proposta musical “Breaking Bach”, un viatge sonor a l’univers de J. S. Bach. El segon concert serà el dissabte 27 de juliol, amb un concert d’un dels grans pianistes de l’escena europea, Xavi Torres, acompanyat per Reiner Elizarde “El negrón”, Andreu Pitarch i Lluc Casares que portaran a l’escenari del festival l’espectacle “Quarentena songs”, millor disc de jazz per la crítica als premis Enderrock 2024.
Com a culminació d’aquestes dues audicions, inclòs amb l’entrada, els assistents podran degustar vins i escumosos elaborats a Subirats i tastar el Préssec d’Ordal, productes locals exquisits oferts en feliç maridatge, que contribueixen a perllongar el bon regust de boca que els concerts deixen als espectadors.
Com a novetat d’aquest any, abans dels concerts, es podrà tastar els vins i escumosos d’una selecció de productes dels cellers de Subirats col·laboradors. El tast a copes es podrà acompanyar amb petites degustacions gastronòmiques elaborades amb producte local. Servei ofert per The Wine Truck. El bar de vins del festival estarà instal·lat a Torre-ramona a partir de les 20h.
Les entrades i abonaments dels concerts ja estan a la venda al web subirats.cat/botiga/festival-musica-a-les-vinyes-2024/ i els dies de concert s’habilitarà un punt de venda a taquilla, en cas que quedin entrades disponibles. Properament també es podrà reservar el pack enogastronòmic.
L’Ajuntament de Subirats organitza el XXIè Festival Música a les vinyes amb el suport de la Diputació de Barcelona, i la col•laboració de la Família Bori de Fortuny, la Confraria del Cava Sant Sadurní, l’Associació de Productors del Préssec d’Ordal i els cellers de Subirats participants.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 15-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT