DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Bach Majestuós


La setmana passada es va presentar el 43è Festival Internacional de Música Pau Casals. Des de fa molts anys des de l’Orgue del Vendrell, aporta un concert que es realitza al nostre orgue barroc. Aquest concert serà el dilluns, 15 de juliol de 2024 a les 20.30 h a l’Església del Vendrell. A càrrec de Benjamin Alard a l’orgue ens oferirà un concert sota el títol “Bach Majestuós”.

Informació de l'acte

Benjamin Alard ja va actuar al Festival Pau Casals l'any 2017 i es va enamorar de l'orgue de l'Església Parroquial del Vendrell. Des d'aleshores s'ha convertit en un dels organistes més sol·licitats del món, i en el primer músic en dècades a qui se li va demanar que enregistrés les obres completes de Bach per a orgue i clavecí.

Per a aquest recital ha triat un programa Bach de gran virtuosisme. Les Sonates en trio es troben entre les obres més difícils, ja que requereixen un notable domini tècnic i intel·lectual per seguir les tres veus, una interpretada per la mà esquerra, la segona per la dreta i la tercera pels peus. Aquestes Sonates combinen sorprenentment l'estil germànic en els moviments ràpids i l'italià en els emocionants moviments lents. Pel que fa a la Tocata que tanca el recital, s'inclina decididament cap a Itàlia, amb els seus efectes de diàleg com els que trobem als concerts de Vivaldi. La seva impressionant fuga acaba amb uns majestuosos acords.

El repertori que es tocarà serà de J. S. Bach:

-        Tocata en re major BWV 912a.

-        Sonata en trio núm. 4 en mi menor BWV 528.

-        Sonata en trio núm. 6 en sol major BWV 530.

-        Tocata i fuga en re menor BWV 538 "Dorian".

 

L’entrada té un preu de 15 € i amb descompte 10 € (dins del programa poden veure els descomptes).

 

Les entrades ja estan disponibles a través de la web:

https://temporada.koobin.cat/index.php?action=PU_evento&Ev_id=354

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 22-03-2026

LUCIA FUMERO. FOLKLORE

Castellet i la Gornal | 22-03-2026

Festa de la Primavera

Sant Pere de Ribes | 22-03-2026

Jornada popular de plantada d’arbres

Sitges | 19-03-2026 fins 22-03-2026

Festival Internacional de Patchwork

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.