DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Prevenció d'accidents infantils a l'estiu: prevenció dels ofegaments


Cada estiu desenes d’infants pateixen processos d’ofegament. Els ofegaments dels infants de menys edat es produeixen en entorn privat. El nombre d’infants afectats pel sol i les temperatures augmenta. El pròxim dimarts 4 de juny, l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ofereix una xerrada sobre prevenció d'accidents en infants a l'estiu.

Informació de l'acte

Un expert donarà pautes per a prevenir i actuar en ofegaments, exposició solar i altres incidents habituals a l'estiu

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Subirats | 06-09-2026 fins 12-09-2026

Passejades en època de verema

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2026 fins 11-09-2026

Fires i Festes 2026

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.