DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

Reconnecta’t amb la natura amb els banys de bosc


Aquest mes de juny tornen les sessions de l’activitat “Reconnecta’t amb la natura” amb els banys de bosc que s’allargaran fins al mes de novembre, fent un total de 5 sessions. La primera d’elles tindrà lloc aquest diumenge 23 de juny.

Informació de l'acte

Les persones participants podran gaudir d’una experiència pensada per a connectar amb un mateix a través de la naturalesa, experimentar un menor nivell d’estrès, augmentar l’atenció plena i compartir les vivències individuals amb la resta de persones. L’objectiu d’aquesta activitat és impulsar el binomi salut i natura en l’àmbit municipal des d’un vessant més conscient i sensorial.

Les sessions es faran de 10h a 12.30h (excepte els mesos d’estiu –juny i setembre- que l’horari serà de 9h a 11.30h). La immersió sempre es duu a terme amb l’acompanyament d’una guia i les sessions són gratuïtes. Les inscripcions es faran per ordre d’arribada, atès que les places són limitades (en cas de places exhaurides, s’oferirà una data alternativa). Hi ha dues rutes circulars, una per l’entorn de l’ermita de Sant Pau i la font de Can Zidro, i una altra pels Colls i els voltants de la Casa del Mar.

L’edició de l’any passat va tenir una molt bona acollida amb la participació de 190 persones. La majoria eren dones que venien en família o amb amics, d’edats compreses entre els 36 i els 65 anys, procedents del municipi, tot i que a cada sessió també van assistir persones d’altres poblacions de la comarca i també d’altres com Terrassa, Sabadell, La Granada, Vilafranca del Penedès, Vilassar de Mar o Premià de Mar.

Els banys de bosc són una activitat que s’inclou dins del projecte “Sant Pere de Ribes, Municipi Saludable” i que després d’una primera edició adreçada a determinats col·lectius vulnerables es va ampliar a la població en general i al públic visitant perquè gaudeixi i es beneficiï d’aquesta iniciativa de prescripció de la natura per a la salut i el benestar.

Amb el suport de la Diputació de Barcelona, s’ha realitzat el projecte de senyalització de dos itineraris saludables. Es tracta de dues rutes circulars aptes pel públic en general: una, ubicada al nucli de les Roquetes, que surt des dels Colls i, un altre, des del nucli de Ribes, concretament Sota-Ribes i Sant Pau.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.