DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

IGUALADAFIL


Els dies 2 i 3 de juliol de 2024 tindrà lloc la sisena edició de l'esdeveniment de moda IGUALADAFIL que, en aquesta ocasió, presentarà les novetats en filatura per a la tardor-hivern 25-26 amb l'objectiu de facilitar la selecció de les matèries primeres que utilitzen les marques de moda en les seves noves col·leccions.

Informació de l'acte

IGUALADAFIL, composta per quatre representants de filatura: Juanma Muñoz, Albert Sorribes, Evarist García i Jose Luis Villegas, que representen actualment un total de 30 filatures internacionals i nacionals de prestigi com són Di.ve, Rubén Gandia, Olimpias, Linsieme, Emilcotoni, Pool Filati, Giorgini Silvano, Botto Giuseppe, Belda Llorens, Carmagnino, Filaturas Du Parc, Poker, Trifi Trofa, Alpes, Cofil Filati, Maisson, Lanera Galicia, Filivivi, Rifil, Bemiva, Filmar, Fontfilva, Risatel, Zoma, Mister Joe, E. Miroglio, Leferon, Almeida, Essogoma i Fil Company.

L'objectiu d'aquesta nova edició és atraure un centenar de professionals vinculats a la indústria de la moda de tot l'estat i oferir-los nous serveis com sessions de tendències de moda o mostres de peces que facilitin la inspiració dels dissenyadors i equips de producte que assisteixin a l'esdeveniment. IGUALADAFIL posa a disposició dels visitants, espais de networking per facilitar la connexió i l'intercanvi entre els professionals que visitin la fira.

L'esdeveniment tindrà lloc a les instal·lacions d'Igualada Fashion Lab, ubicat a l'antiga seu de l'empresa Vives Vidal, un edifici emblemàtic del tèxtil de la capital de l'Anoia. Aquest edifici, promogut per l'Ajuntament d'Igualada, l'Agrupació Tèxtil FAGEPI i el centre tecnològic FITEX té la vocació de ser un espai de connexió entre els diferents agents que vertebren el sector: Empreses productores, marques de moda, proveïdors de tecnologia i serveis, centres d'innovació i centres de coneixement, inversors i empreses de nova creació.

L'accés a aquesta sisena edició d'IGUALADAFIL estarà limitat al públic professional vinculat a la indústria tèxtil i moda i tots els interessats podran registrar-se mitjançant el web de la Fundació Privada per a la Innovació Tèxtil FITEX: www.fitex.es., entitat que contribueix a l'organització. Les marques podran reservar reunions individualitzades per conèixer les col·leccions de filatures concretes i construir la seva agenda personalitzada si així ho desitgen.

IGUALADAFIL en aquests 3 anys de vida, s’ha consolidat com un punt de trobada sectorial que mostra les novetats més rellevants en filatura dedicada a les col·lecciones de gènere de punt.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 21-03-2026

Concert Coral a Vilafranca

Vilafranca del Penedès | 21-03-2026

Projecció de la pel·lícula La Casa en Flames

Sitges | 19-03-2026 fins 22-03-2026

Festival Internacional de Patchwork

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.