DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

10 anys de Paraula i Guitarra


Aquest divendres, 12 de juliol, es podrà veure al Claustre de Sant Francesc de Vilafranca l’espectacle 10 anys de Paraula i Guitarra, un repàs del tots els recitals que Toti Soler i Joan Massotkleiner han anat confegint i recitant en nombrosos escenaris.

Informació de l'acte

En aquesta ocasió, el repertori escollit per aquests artistes ha estat un recull de poemes de Maria Antònia Salvà, Joan Vinyoli, Clementina Arderiu, Blai Bonet, Quima Jaume, Vicent Andrés Estellés, Teresa Pascual, Pere Quart, Maria Mercè Marçal, Salvador Espriu, Prudenci Bertrana, Ramon Llull i Josep Pla, que serveixen per celebrar més d'una dècada del seu periple de rapsòdia i guitarra.

L’espectacle començarà a les 20 hores i el preu de les entrades, que es poden comprar online a la web https://espectacles.vilafranca.cat o presencialment al Claustre de Sant Francesc 1 hora abans de començar, és de 4€.

Sobre els artistes
 

Jordi Soler i Galí, conegut artísticament com Toti Soler ( Vilassar de Dalt, 7 de juny de 1949) és guitarrista i cantant català , intèrpret i compositor, una de les més rellevants figures de la música contemporània a Catalunya , lligat a la Nova Cançó i estretament vinculat a la figura d’Ovidi Montllor amb qui va compartir més de 26 anys de projectes literaris i musicals. Soler te una formació clàssica amb influències del blues, el jazz i el flamenc. Amb més d’una trentena de discos publicats, l’any 2005 va rebre el Premi Nacional de Música de Catalunya, atorgat per la Generalitat de Catalunya, i el 2006 va ser guardonat amb la Creu de Sant Jordi. Toti Soler és un músic que, de vegades, canta. Quan la veu de Soler acompanya la guitarra, parla d’amor i d’enyor. Posa música, amb melodia clara, a la veu dels poetes. Música i poesia, dues formes d’art germanes que juntes creixen i germinen. Dues veus unides cap a l’emoció. Així toca i canta Toti Soler.

Joan Massotkleiner (Torroella de Montgrí, 21 de juny de 1955) és un actor català que ha treballat en cinema, teatre i televisió. És membre de l' Acadèmia del Cinema Català i un gran reconegut actor de doblatge.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 22-03-2026

LUCIA FUMERO. FOLKLORE

Castellet i la Gornal | 22-03-2026

Festa de la Primavera

Sant Pere de Ribes | 22-03-2026

Jornada popular de plantada d’arbres

Sitges | 19-03-2026 fins 22-03-2026

Festival Internacional de Patchwork

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.