DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

#FESHUMOR, el Festival de l’Humor del Penedès


El Festival de l’Humor del Penedès continua apostant per altres formats de comèdia, més enllà de l’stand up comedy, introduint la màgia, les imitacions i els podcasts. La novena edició del #FESHUMOR tindrà lloc del 8 a l’11 d’agost a la plaça Jaume Vidal de Cunit. Les entrades ja es poden reservar, a partir d’aquest dilluns 1 de juliol, al web del #FESHUMOR, feshumor.cat

Informació de l'acte

La novena edició del #FESHUMOR, ja és aquí. El Festival de l’Humor del Penedès ha presentat el cartell de l’edició d’enguany aquest dilluns, a poc més d’un mes que les rialles envaeixin el Penedès Marítim. Un cartell que conformen més d’una desena d’artistes, entre els que destaquen noms com Mag Lari, que hi presentarà el seu “Strafalari”, Peyu, que estrena el seu nou espectacle, “La Niña Bonita”, Pep Plaza, carregat amb l’artilleria d’imitacions de “El substitut” o el podcast d’humor La Riota que, en aquesta ocasió, tindrà com a convidada la creadora de contingut en català Juliana Canet.

El festival, que se celebrarà del 8 a l’11 d’agost a la plaça Jaume Vidal de Cunit, continua demostrant que aposta per formats còmics, més enllà de l’stand up comedy. Tot i això, els monòlegs continuaran jugant un paper destacat dins del certamen. La gala inaugural anirà a càrrec del col·lectiu Baix for Laughs, que reuneix alguns dels millors còmics de l’escena alternativa de Barcelona. A banda, Maria Juan i Saray Cerro representaran l’humor del país valencià. Una novena edició en què repetirà el grup Impro Acatomba, tornarà l’essència del circ amb la Cia. TotalCirc i el seu “Hotel Bucarest” i riurem amb l’obra “Chamuskadas”.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sitges | 19-03-2026 fins 22-03-2026

Festival Internacional de Patchwork

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.