MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
El quartet BLADIM, format per Meritxell Carbonell, Joan Romeu, Isabel Serra Bargalló i Montserrat Vidal Ribas, és una formació estable que representa una cruïlla on conflueixen els camins de quatre intèrprets de flauta travessera i pedagogs del seu instrument en diverses escoles de música i conservatoris de les províncies de Tarragona i Barcelona.
El quartet treballa conjuntament des de 2022 i ha realitzat concerts a diversos cicles de música a Catalunya, entre els que destaquen els realitzats a la sala “La Pedrera” de Capçanes, el cicle de Concerts de Primavera de l’Escola de Música de Sant Joan de Vilatorrada o a les matinées de l’Espai Gerard de Valls.
En aquesta ocasió, el concert que presentarà el quartet BLADIM consta d’un repertori variat de composicions conegudes i properes al públic, que va des de la música clàssica europea de W. A. Mozart, J. S. Bach o C. Debussy a obres que ens arriben de l’altre costat de l’Atlàntic de la mà de I. Cervantes o Pixinguinha. També interpretaran temes que ens transporten al cinema de H. Mancini, G. Grognet o I. Berlin i ens retornen a casa nostra amb la sardana de J. Serra.
Vilafranca del Penedès | 12-06-2025 fins 30-06-2025
Vilafranca del Penedès | 30-05-2025 fins 15-06-2025
Vilafranca del Penedès | 15-05-2025 fins 28-06-2025
PUBLICITAT