DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Libérica


Arrels. Una nova forma d'entendre la música tradicional on el flamenc, el jazz i el folklore català s'agafen de la mà.

Informació de l'acte

Arrels és el primer treball de Libérica, el nou projecte liderat pel contrabaixista Manel Fortià, que després d'una temporada vivint a Nova York i havent tocat amb grans icones del jazz com Dave Liebman, Eliot Zigmund, Ari Hoenig o Chris Cheek, decideix tornar a casa i endinsar-se en el repertori tradicional català sense desprendre's de l'efervescència musical de la meca del jazz, on la seva multiculturalitat sempre ha propiciat a què es fusionin diferents estils per crear-ne de nous.

 

FITXA ARTÍSTICA 

GÈNERE: Cançó tradicional, flamenc i jazz

DURADA: 80'

PREU: 17€. Consulteu descomptes i paquet

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2026 fins 11-09-2026

Fires i Festes 2026

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava

Vilafranca del Penedès | 27-08-2026 fins 01-09-2026

Festa Major de Vilafranca del Penedès
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.