DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Festival del Xató


El 24 de novembre se celebra el Festival del Xató i el Concurs Nacional de Xató Pere Tàpias al Mercat de Mar, una oportunitat única per conèixer i adquirir els productes necessaris per elaborar un autèntic Xató de Vilanova i la Geltrú. Vine a gaudir d'una festa gastronòmica amb música en viu, degustacions de xató i al carrer Llibertat hi trobaràs un mercadet amb venda de productes de proximitat!

Informació de l'acte

L'últim diumenge de novembre se celebra el Festival del Xató i la Festa dels Mercats al Mercat de Mar, una oportunitat única per conèixer i adquirir els productes necessaris per elaborar un autèntic Xató de Vilanova i la Geltrú i per gaudir d'una festa amb una variada degustació de tapes elaborades amb productes que habitualment ofereixen els paradistes del mercat.

També es poden adquirir les tradicionals cassoletes de Xató de Vilanova i la Geltrú per un preu de 10€.

Les cassoletes porten l'escarola amb anxoves, tonyina, bacallà i olives arbequines, les truites variades, tot plegat enriquit amb la salsa tradicional (coberts i pa inclosos)

L'objectiu del Festival és fer un pas més cap a consolidar aquest esdeveniment com un aparador de la gastronomia vilanovina: els seus plats i els seus productes dins del marc emblemàtic del Mercat de Mar.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 17-09-2025 fins 15-10-2025

Iniciació a la fotografia amb la teva càmera

El Vendrell | 16-09-2025 fins 05-10-2025

Festes de la Gent Gran del Vendrell

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.