DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Festa de Cap d’Any dels Nens del Vendrell


No és ni de bon tros la primera vegada que els Nens organitzen la Festa de Cap d’Any al Vendrell. De fet, ja l’havien organitzat des del 2012 i fins al 2018 en col·laboració amb l’Embarcada. Enguany, amb la col·laboració de l’Ajuntament els Nens han decidit tornar a portar al Vendrell una macrofesta de Cap d’Any, aquesta vegada amb una capacitat màxima de 999 persones.

Informació de l'acte

En aquest cas, i a causa dels canvis normatius actuals, la festa no podrà ser en un pavelló, ja que aquests no compleixen les normatives de seguretat per aquest tipus de festivals i es farà en una carpa situada dins les instal·lacions del Club d’Esports Vendrell. La festa és oberta a tota la gent del Vendrell i la comarca, amb l’objectiu d’arribar a tots els públics (majors de 16 anys). Per aquesta raó, la ubicació és en un espai molt cèntric de la població, perquè els vendrellencs puguin accedir-hi a peu, i al costat d’un gran pàrquing, per facilitar l’accés a la gent de les poblacions veïnes.

Per amenitzar la festa hi haurà la millor música de la mà de tres DJ molt coneguts a la comarca, Albert Cast DJ, John Lemon’s DJs i Ferrylip. Els Nens també han contractat un Punt Lila, un espai de prevenció i atenció a les violències masclistes. El preu per accedir a la festa és de 35 € (que inclouen 5 consumicions) i les entrades es poden comprar al CIT Vendrell de dilluns a divendres de 9 a 13 h i 17 a 19 h. Les primeres 200 entrades que es van posar a la venda amb un preu reduït de 30 € van quedar exhaurides el primer dia.

Els Nens han viscut aquest 2024 un any ple d’èxits, amb la consolidació dels castells de 8 pisos i la recuperació dels castells de 9 i volen mantenir aquesta projecció per continuar creixent en nombre de castellers i amb nous reptes el pròxim 2025. La colla justifica la decisió d'organitzar un esdeveniment com la Festa de Cap d’Any per tal de mantenir aquesta inèrcia i el bon ambient que es percep a la colla i, en general també del Vendrell cap als Nens.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 14-09-2025

La Xarxa presenta la nova temporada familiar

Sant Pere de Riudebitlles | 12-09-2025 fins 14-09-2025

Riudelletres 2025

Canyelles | 06-09-2025 fins 14-09-2025

Festa Major Petita de Canyelles

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2025 fins 14-09-2025

Fires i Festes de Sant Sadurní 2025

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.