DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Homenatge a la Nova Cançó


Òmnium Alt Penedès organitzarà un homenatge a la Nova Cançó el pròxim diumenge dia 19 de gener a les 12h a l'Auditori del Vinseum amb el duet format per Jaume Calatayud i Vicente Monera, que presentarà el seu espectacle poeticomusical "Per l'ull de les escales queien cançons a raig".

Informació de l'acte

L'acte vol reivindicar el moviment musical i cultural que en ple franquisme va impulsar la cançó cantada en català als Països Catalans i que va estar format entre d'altres per reconeguts artistes com Lluís Llach, Ovidi Montllor, Guillermona Motta, Raimon, Maria del Mar Bonet, etc.

Després de l'espectacle l'entitat convidarà a tots els assistents a un vermut al mateix recinte de Vinseum.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.