CINEMA I VÍDEO
PUBLICITAT
La primera sessió portarà a la biblioteca “La Curta vida d’Anna Frank” un documental del 2003 de la Casa d’ Anna Frank , amb direcció i producció de Gerrit Netten, que descriu la curta vida d’Anna Frank, a través de cites del seu diari, fotografies úniques dels àlbums de la Família Frank i extractes de pel·lícules històriques. També inclou les úniques imatges de la pel·lícula d'Ana Frank. La pel·lícula està dissenyada per a un públic tant de joves com d'adults i explica no només la història d'Ana Frank, el diari, la família i l'annex secret, sinó també la Segona Guerra Mundial i la persecució dels jueus; Això la converteix en una excel·lent eina en l'educació de l'Holocaust.
Aquesta primera sessió comptarà amb la historiadora Àngels Parés , la historiadora i docent d’educació secundària, Blanca Figueras i Enric Garriga Ubia de l’Amical de Buchenwald.
El dijous 6 de febrer serà el torn de “La nit dels vidres trencats” amb un documental de Michael Kloft, mentre el darrer dia, el dijous 13 de febrer l’ocuparà el documental “Pío XII y el Holocausto : la historia del gran rescate” de produccions Goya del 2019, i guió i direcció de Javier Martínez Brocal.
Aquest cicle forma part del Projecte Buchenwald i és una activitat del grup DEMD del Departament d’Educació i el Memorial Democràtic del Garraf Penedès, amb el suport de la Xarxa de Biblioteques i l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. L’entrada es gratuïta .
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT