PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
L’acte tindrà lloc el proper dijous 6 de març a les 19.30 h a l’Escorxador de Vilafranca del Penedès (carrer de l’Escorxador, 19). La conferència posarà el focus en els desafiaments i obstacles que afronten les dones en política, analitzant els biaixos i les barreres que encara persisteixen en l’esfera pública.
Des de Junts per Vilafranca, reivindiquem la necessitat de continuar treballant per la igualtat efectiva i per un espai polític i social on les dones puguin exercir plenament els seus drets, sense condicionants ni prejudicis.
L’acte és obert a tota la ciutadania, i convidem tothom a participar-hi i a sumar-se a aquesta reflexió col·lectiva sobre el paper de les dones en la política i la societat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT