Cohabitar Gestió, una administració de finques transparent i personalitzada

Optimitzar recursos per tenir menys despeses. Aquesta és una de les premisses de Cohabitar Gestió, una empresa administradora de finques que destaca per oferir als seus clients un servei econòmic, transparent i personalitzat. Com explica el seu director, Marcos Amarelo, l’objectiu és «aportar valor afegit i donar el que la gent realment demana, com reduir els costos i posar tota la informació a l’abast de la Comunitat».

Pressupostos eficients i personalitzats

Sempre que l’empresa té un nou client, el primer que fa és revisar les seves despeses, des de les quotes dels proveïdors als contractes de serveis, per comprovar que aquests segueixen els preus de mercat. “Ens trobem amb Comunitats ofegades que paguen tarifes d’abans de la crisi econòmica i no s’han revisat en anys”, comenta Amarelo, que afegeix que els preus s’han d’adaptar a la situació actual.

Cada cop que es fan pressupostos, d’altra banda, l’administrador els planifica a mida tenint en compte les característiques de cada Comunitat: “Entenem que cada edifici és un món i per això, a partir de les seves necessitats, construïm el seu model de gestió”, afirma el director de Cohabitar. Des de l’oficina treballen a fons per fer una reducció de la despesa en manteniments i serveis i aconseguir, a la vegada, un estalvi energètic.

Cohabitar

El nostre lema és: «Treballem per la teva llar, treballem per la teva comunitat, treballem per a TU»
Marcos Amarelo

Sinergies amb altres professionals

Cohabitar Gestió compta amb un equip de professionals que completen les seves prestacions, com advocats, assegurances i serveis de mediació social. Disposen d’una oficina tècnica col•laboradora que s’encarrega dels certificats energètics, les cèdules d’habitabilitat i els informes normatius. Són especialistes, a més, en el desenvolupament de plans d’eficiència energètica.

Un dels serveis que executen amb els preus més adaptats és el referent a la Llei de la Inspecció Tècnica dels Edificis (ITE), que han de passar els immobles a partir dels 45 anys. Cohabitar Gestió fa un seguiment d’aquesta normativa i hi treballa amb previsió: realitza controls anuals per comprovar l’estat de l’habitatge i busca la manera de solucionar-ne les deficiències. Això permet evitar que aquestes empitjorin en un futur i estalviar, així, despeses més elevades.

D’altra banda, l’administradora de finques no tanca la porta a fer col•laboracions amb altres serveis que vulgui contractar la Comunitat. “Si funciona i, la qualitat i el preu són bons, nosaltres establim sinergies amb la màxima de millorar per als nostres clients”, afirma el seu director, Marcos Amarelo.

Oficina transparent i oberta les 24 hores

Cohabitar Gestió posa la informació a l’abast de tots els clients d’una manera clara i senzilla perquè tothom pugui consultar en qualsevol moment l’estat de la seva Comunitat. En la seva pàgina web disposa d’un espai on penja les actes, els comunicats i l’estat de comptes en l’apartat que es diu “Oficina 24 hores”. El telèfon de l’empresa, a més, està disponible els 365 dies de l’any, per atendre avaries o emergències i poder donar una resposta immediata.

Especialitzada en l’administració de finques horitzontal i vertical, aquesta empresa també realitza tasques de gestió patrimonial i serveis immobiliaris. Està situada al carrer d’El Greco número 21 de Vilanova i la Geltrú i treballa tant a la zona del Garraf i el Baix Penedès com a les ciutats de Barcelona i Tarragona. Podreu trobar més informació a www.cohabitar.cat o posar-vos en contacte amb ells al correu info@cohabitar.cat per demanar un pressupost sense compromís.

Cohabitar


COHABITAR GESTIÓ

Carrer El Greco 21
08800 – Vilanova i la Geltrú (Barcelona)

Tel: 93 688 57 21 / 646 23 12 73
e-mail: info@cohabitar.cat

http://www.cohabitar.cat