Sitges, un comerç divers, creatiu i singular

L’Ajuntament de Sitges impulsa una campanya pionera per a la dinamització del comerç local que vol posar en valor els seus trets diferencials i reivindicar-lo com un pol d’atracció

L’Ajuntament de Sitges impulsa una campanya pionera per a la dinamització del comerç local que vol posar en valor els seus trets diferencials i reivindicar-lo com un pol d’atracció dins de la comarca i a la vegueria del Penedès. Aquest mes de juny es desplegarà la campanya ‘Sitges, comerç que inspira’, que des de fa més d’un any -el més complicat per aquest sector- treballa en el foment del comerç de proximitat.

El regidor de Promoció Econòmica de Sitges, Guillem Escolà, ha detallat que la campanya treballa en la fidelització de la clientela i en fer bandera de les singularitats d’un comerç divers, creatiu i amb una identitat pròpia: “ el nostre comerç és clau pel seu paper cohesionador i dinamitzador de l’activitat econòmica local”. Escolà ha recordat que el sector comercial ha estat un dels més castigats per la crisi de la covid-19: “se n’ha parlat molt poc, és el gran oblidat, i per primer cop aquesta campanya posa en el centre el nostre comerç de proximitat per valorar-lo, promocionar-lo, incentivar-lo i potenciar-lo”.

Amb comerços històrics i de tradició i d’altres més innovadors, el teixit comercial de Sitges és tan singular com potent. Sitges té un comerç amb personalitat pròpia, lligat a esdeveniments especials i a les temporades turístiques, però la nova campanya que impulsa l’Ajuntament de Sitges vol anar molt més enllà: “el comerç local té un valor molt diferenciat del que representa la seva competència directa, que és internet. Tenim un assessorament personalitzat, una atenció professional excel·lent i una diversitat total”, assenyala Escolà.

La nova campanya que es presentarà el proper 8 de juny tindrà una segona fase després de l’estiu amb l’objectiu de fidelitzar i premiar el client local, de segona residència i el visitant habitual a Sitges.