Com cremar més calories cada dia amb activitats que no són exercici

  • Traslladar les compres caminant ajuda a treballar diferents músculs

Encara que l’exercici és sempre recomanable per a cuidar la salut, si vols cremar més calories cada dia, pots fer-ho mitjançant altres activitats que no són esportives.

Evita l’ascensor. Crema calories i es treballen músculs de glutis i cames.

Juga amb els animals, o passejar el gos. Jugar i passejar ens ajuda a cremar més calories, reduir l’estrès i cuidar la línia i la salut.

Neteja i ordena la casa. Fer diferents feines de casa contribueix a augmentar la despesa de calories. Escombrar, fregar o netejar vidres són de les activitats de la llar que més calories cremen.

Jardineria. No solament resulta relaxant, sinó que també treballa diferents músculs del cos i suma calories cremades. Remoure terra i escombrar fulles caigudes són de les tasques de jardineria que més energia cremen.

Pasta o bat mentre cuines un plat sa. Cuinar és terapèutic, però també, aquelles activitats que requereixen un moviment de braços, ens permeten cremar calories.

Mastega xiclet i consumeix aliments durs. La masticació contribueix a la digestió i és un procés mecànic en el qual intervenen diferents músculs. Amb el moviment de la boca sumem activitat que no és exercici al cos i podem cremar calories.

Fes les compres caminant. Traslladar les compres que hem realitzat en el supermercat o en un altre lloc caminant ajuda a treballar diferents músculs del cos, i incrementa les calories cremades.

Beneficis de pujar i baixar escales

En el nostre dia a dia, estem acostumats a evitar les escales. En molts casos, quan arribem a casa, ni ens plantegem l’opció de pujar per les escales i automàticament agafem l’ascensor. I en els espais públics, com centres comercials, acostumem a triar l’opció més còmoda, com són les escales mecàniques.

Us explicarem alguns beneficis que té pujar i baixar per les escales, d’aquesta manera, igual us plantegeu deixar d’agafar l’ascensor i canviar la vostra manera d’arribar a casa (o a la vostra botiga preferida).

El més important és que, en pujar per les escales, fem exercici aeròbic que beneficia al sistema cardiovascular i així reduïm el risc de problemes cardíacs.

Per a aquells que vulguin perdre pes els vindrà genial pujar per les escales, ja que ajudarà a cremar greixos en la part inferior del cos igual que els greixos del nostre organisme. I no sols això, ajudarà a millorar el to muscular de les cames, ja que aquestes són les que fan l’esforç més gran.

Molts es pregunten si és millor baixar o pujar escales, i és que no tenen els mateixos beneficis. I és que en ambdues accions no treballen els mateixos músculs. Així que no sols és bo pujar, sinó també baixar, així exercitarem tots els músculs.

Si ens acostumem a pujar i baixar les escales de la nostra casa en lloc d’agafar l’ascensor haurem agafat un hàbit d’allò més saludable i estarem fent molt exercici sense adonar-nos.


Per masqmoda.es i trendenciashombre.com / AMIC – Tot Sant Cugat