HOQUEI PATINS

El Vilanova es retroba amb la victòria i derrota al Noia Freixenet per 5 gols a 3

Destacar la millora ostensible tant de joc com d’ actitud del Vilanova i l’ excel·lent partit de J.L. Del Riu. Per la seva part el Noia, te un bloc molt sòlid i amb molta qualitat que demostra la seva bona classificació.

El pati Vilanova va ser molt superior als jugadors del Noia. fdg/c.castro

El pati Vilanova va ser molt superior als jugadors del Noia. fdg/c.castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Important i merescuda victòria la aconseguida pel C.P. Vilanova Ull Blau, davant del rival comarcal, el C.E. Noia Freixenet , per 5 gols a 3, en el partit disputat aquest migdia en el Pavelló de la Plaça de les Casernes, que presentava un magnífic aspecte malgrat l’ hora del partit condicionada per la transmissió en directe pel Canal 33 de Televisió de Catalunya.

El derbi ha començat molt bé pels vilanovins que en el minut 3 han vist con J.M: Edo feia el primer gol local per dotze minuts més tard, el mateix Edo culminant un ràpid contraatacat incrementava l’ avantatge local al fer pujar al marcador el segon gol.

El Vilanova portava el pes de l’ encontre , però en els minuts finals de la primera part el Noia ha començat a marcar el ritme que li convenia i en el minut 23 Feixas feia el seu primer gol, desprès de que Brichs fallés un penal en el minut 17.

Aquest gol els ha esperonat i un minut més tard el mateix Feixas ha fallat un penal , situació que ha permès arribar a la mitja part amb una mínima avantatge local.

La segona part ha començat amb el gol de l’ empat visitant obra de Varias i sobre el Pavelló planejava l’ incertesa, però Julivert en el minut 12 i mig ha sorprès a De Moya fent el 3 a 2, per un minut més tard Del Riu al transformar un penal fer pujar el quart gol local al marcador.

A partir d’ aquí el Noia s’ ha llençat a l’ atac, especialment quan Pere Varias en el minut 15 sorprenia a Vadillo . La pressió dels visitants ha fet que els darrers minuts fossin molt emocionants per l’ incertesa del marcador, però en aquests moments el Vilanova ha disposat de les seves millors ocasions i Grasas en el minut 23 n’ ha aprofitat una i ha marcat el cinquè i definitiu gol local.



Amb arbitratge correcte de Gómez i Valverde els equips han format:

C.P. Vilanova Ull Blau : Vadillo, Edo, Del Riu, Pablito Martín, Julivert ( equip inicial) Leandro , Grasas

C.E. Noia Freixenet.- De Moya, Varias, Del Amor, Boira, Feixas ( equip inicial) Brichs, Esteva, Albesa

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local