L'entrenador portuguès donant explicacions als seus jugadors. fdg/c.castro
Llorenç Mateo |
20-04-2005 11:23
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El C.P. Vilanova Ull Blau i l' entrenador José Querido han arribat a un acord de continuitat per les dues properes temporades.
Els objectius son seguir amb la linia ascendent d' aquesta temporada , disputar els play off de la lliga, anar a la Copa del Rei i si més no disputar competicions europees amb garantia de fer un bon paper.
José Querido renunciarà al seu càrrec de seleccionador de Portugal un cop finalitzi el Mundial de San José ( California) aquest mes d' agost
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!