HOQUEI PATINS

La Selecció Espanyola goleja a França en el seu primer partit del Mundial

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La Selecció Espanyola dirigida per Carlos Fericha ha derrotat a França per 5 gols a 0 enel seu primer partit del grup C del 37è Campionat Mundial d' Hoquei Patins que es celebra a San José (California).

L' equip espanyol ha dominat totalment l' encontre que ja ha arribat al descans amb l' avantatge de 3 gols a 0, gos aconseguits per Sergi Panadero, i Mia Ordeig ( 2 gols).

En la segona part tot a continuat igual i Edu Fernàndez i Pedrito Gil han arrodonit el marcador.

En l' altre partit del grup C Anglaterra ha guanyat a Holanda per 4 gols a 0 .

Per la seva banda Andorra ha caigut per un discret 1 a 4 davant Itàlia, que recordem és l' actual sotcampiona mundial

El proper partit d' Espanya es aquesta matinada a les01,30hores( 16,30 h. hora de California) davant Holanda

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local