Bàsquet

L'AB Vendrell sap remuntar-li al Casal, després d'un gran darrer quart

El sènior femení torna a encallar-se a Coma-ruga, davant La Selva

 AB VENDRELL - SE CASAL VILAFRANCA B . Eix

AB VENDRELL - SE CASAL VILAFRANCA B . Eix

SEGONA CATALANA 

 AB VENDRELL 67 - SE CASAL VILAFRANCA B 61 

Els vendrellencs, es van emportar el derbi del gran Penedès, per 67-61, davant el Casal Vilafranca B, en un partit frenétic, jugat a un ritme molt alt, on els visitants, van portar la iniciativa, en el marcador, durant, els tres primers períodes, però, que els del Vendrell, van saber, remuntar, un resultat advers, després, d’un gran últim quart, que els va donar, la victòria i la possibilitat, de situar-se a un triomf del liderat.

El matx va començar, amb un Casal dominador, les ràpides transicions, i l’encert en atac, van disparar, el lluminós, fins el 5-17, als 6’ de joc, davant un conjunt local, que no veia cistella; un primer quart, que es tancava, amb un 10-22, que posava, el partit coll amunt. El segon període, va capgirar la inèrcia, del joc, parcial inicial, de 6-0, amb Ivan Garcia, anotant, amb facilitat i una gran defensa, els vilafranquins, van estar quatre minuts sense anotar, que acostava, 16-22, als locals. Un triple, del vistant, Àlex Canterla, tornava, a distanciar, als de l’Alt Penedès, 17-27, però, a les acaballes de la primera part, un triple de Carlos Harster, esperonava, als seus, parcial de 9-3, que deixava, el 28-31 del descans, després del 18-9, de parcial, d’aquest segon quart.

El tercer període va estar molt igualat, amb els dos equips, jugant a un gran ritme, amb el 30-37, un 8-0, favorable als del Vendrell, va capgirar el resultat, 38-37, després de molts minuts; un triple del vilafranquí, Izan Garcia, tornava la iniciativa, als visitants, que dominaven, per 42-46, a manca, del període definitiu. Un últim quart, que començava, amb dos triples del casalista, Joan Marco, que situava, el 42-52, que complicava la situació; a partir d’aquí, els de Jordi Nieto, van donar un pas al davant, amb un Yeison Colon, molt actiu, recuperant pilotes i ofegant l’atac rival, que els va permetre primer, situar-se, amb un 50-53 i després, amb l’encert d’Oriol Molina, parcial de 9-0, per posarel 59-55, a dos minuts del final. Els visitants, no es van rendir i un nou triple de Marco, els tornava l’avantatage, 59-60, en un darrer minut, dominat pels locals, amb una gran defensa, sumat a dos cistelles d’Ivan Garcia i Jordi Jané, més el quatre tirs lliures consecutius, de Yeison Colon, van sentenciar un partit, que els vendrellencs, van treure, gràcies l’orgull i la lluita de l’últim quart.

Gran victòria, que situa als del Vendrell, a la tercera posició de la classificació, amb un balanç de 6-2, a un triomf, després de la derrota del Cornellà B, dels dos primers classificats, el mateix Cornellà i el Reus Deportiu B. Diumenge, segon partit consecutiu, a Coma-ruga, davant el Bàsquet l’Arboç, el cuer, que encara no coneix la victòria, en el que serà, el derbi comarcal de la jornada.

Pel Vendrell van jugar: Joan Solé (2), Harster (6), Garcia (6), Tejero (2), Colon (14), Luna (4), Lorente (2), Jané (6), Jordi Solé (7), González (6), Molina (12) i Juncosa. 13/24 tirs lliures, 24 cistelles de dos punts, 2 triples anotats. 

Parcials: 10-22, 18-9 (28-31), 14-15 (42-46), 25-15 (67-61). 

SEGONA CATALANA FEMENINA 

 AB VENDRELL 47 - CB LA SELVA 55 

Nova ensopegada, de l’AB Vendrell femení, al pavelló de Coma-ruga, on encara no coneix la victòria, en el que portem de temporada. Aquesta vegada va ser davant el conjunt de La Selva, un rival directe de la classificació, pel resultat de 47-55, en un partit que va estar marcat, per un parcial d’1-20 de les visitants, a la primera part, que va fer anar a remolc a les de José Antonio Ramírez, que per moments, van creure en la remuntada, en el darrer quart, però, que finalment, no van poder capgirar el resultat. I això, que l’encontre va començar de cara per les vendrellenques, un triple de Mariona Rovira i dos cistelles de Paula García, posaven un 11-5, a un minut de tancar, el primer quart; però, a partir d’aquí, les locals, van desaparèixer del partit, encaixant un parcial d’1-20, amb un Vendrell perdut per la pista, que veia com el seu rival anotava amb molta facilitat, aprofitant les moltes pilotes perdudes de les taronges.

Un parcial, que deixava un 12-25, a quatre minuts per arribar al descans. Al qual s’arribava, amb un 21-30, després d’un triple d’Andrea Cabrera. La represa, va ser molt positiva per les locals, triple de Júlia Pous, que encetava un parcial de 7-0, amb La Selva, cinc minuts sense anotar i posant un 28-30 al marcador. Novament, dos triples per les visitants, obrien la diferància, fins el 34-42, de la fi d’aquest tercer peíode. Un últim quart, on es va creure en la remuntada, parcial inicial de 6-0, i novament a dos punts, 40-42, però, les pilotes perdudes i les errades en atac, van ser una llosa, per les del Vendrell, que van veure, com les de La Selva del Camp, ho aprofitaven, parcial de 0-8 i 40-50, a tres minuts i mig del final, que les locals, no van poder capgirar.

Un resultat que deixa a les vendrellenques, en desena posició, amb un balanç de 3-5, a l’espera de rebre, al cuer, l’equip del Corbera, el proper dissabte, al pavelló de Coma-ruga, on esperem, veure la primera victòria com a locals, d’aquest curs. 

Pel Vendrell van jugar: Pous (11), Cabrera (3), Díez (2), Elias (7), Mariona Rovira (7), Martina Rovira (4), González (4), Trillas, Cifuentes (2), Garcia (6) i Rabassó (1). 11/18 tirs lliures, 12 cistelles de dos punts, 4 triples anotats. 

Parcials: 12-7, 9-23 (21-30), 13-12 (34-42), 13-13 (47-55).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local